~ CARTE~
Creatie, Antrenament, Relaxare, Trezire si Elevi

     
  
Din acest an școlar, 2019-2020, elevii de liceu se pot bucura de beneficiile acestui proiect:

Scopul acestui proiect este de a crea un spațiu prietenos elevilor de liceu, dar totodată și stimulativ, un spațiu a comunicării și al socializării, abolind astfel interesul pentru comunicarea virtuală. Proiectul CARTE urmărește integrarea tuturor participanților într-un mediu stimulativ pentru dezvoltarea aptitudinilor personale, dar mai ales a atitudinii necesare implicării active în schimbarea și dezvoltarea comunității locale și regionale, prin crearea unui mediu plăcut, prietenos elevilor de liceu și stimularea activităților de conectare și interconetare directă.

Proiectul se adresează tuturor elevilor de liceu, 570 de elevi ai Colegiului Național „Radu Negru”, având două componente: amenajarea unor spații recreative și Biblioteca deschisă. Prin amenajare celor două spații recreative, de la cele două nivele (etajul I și etajul al II-a), prevăzute cu dulapuri de depozitare a unor materiale pe clase, Bibiloteca deschisă și cu mese de interacțiune, susținem că venim cu o alternativă la comunicarea virtuală și stimularea comunicării reale și a lecturii individuale și în grupuri. Aceștia vor petrece pauzele într-un loc relaxant și stimulativ, vor învăța ce înseamnă cooperare, interrelaționare, apartenența la o comunitate, unitatea fiind cea care generează progres.

Proiectul CARTE este definit prin termeni precum: creativitate, antrenamentul minții, relaxare, trezire și comunicarea dintre elevii de liceu. Petrecându-și pauzele într-n mod plăcut și util, liceenii se pregătesc pentru viitorul lor printr-o învățare continuă, susținută și conectarea cu celălalt. O astfel de activitate, pe perioada pauzelor, constituie o oportunitate de dezvoltare și acumulare de noi cunoștințe, dar și o modalitate de a se recrea, de a socializa și de a petrece mai puțin timp comunicând virtual.

În concluzie, scopul acestui proiect este de a amenaja un spațiu recreativ în incinta școlii, facilitarea comunicării între tineri și stimularea lecturii într-un spațiu deschis, altul decât biblioteca.